Domeny - zwiększa siłe o 100 każdego bakugana danej domeny Karta Potrójnej bitwy - Zatrzymuje bitwę na czas wprowadzenia do gry 3 bakugana Karta Pułapka - Odejmuje bakuganowi przeciwnika różnice 2 bakuganów. Pokoje Anger Dodaje - 30 dla Phyrusa, 120 dla Aquos, 100 dla Subterry, 150 dla Haosu, 80 dla Darkusa, 0 dla Ventusa. Wir Aquosa - Dodaje 150pkt dla bakuganów Aquosa. Bait - Dodaje 100 pkt dla Subterry Zmieniacz Ciemności[/b] - Dodaje 100 pkt dla Darkusa, przeciwnik nie może użyć karty mocy. Osuszyć Kolor - Dodaje 100 pkt dla Haosu, bakugan przeciwnika zostaje pozbawiony domeny i nie działa na niego żadna karta mocy związana z domeną. (Specjalna) Pole Płomienia - Dodaje 50pkt stworom z Phyrusa, a przeciwnik może użyć karty mocy tylko na początku walki. Brama Ziemi - Dodaje 140 pkt bakuganom z Subterry. Arena Cienia - Plus 130pkt dla Darkusa. Bagna Mocy - Wysysa moc z bakuganów, skromnie po 10. Siła Ventusa - Dodaje 150pkt mocy bakuganom tej domeny i pozwala rywalawi na użycie max 2 kart mocy... Karta Wskrzeszenia - Jak aktywujesz tą karte w czasie walki to bakugan który wygra wskrzesza poległe bakugany( tylko swoje) wskórcie to obusieczny miecz Zemsta Światła - Tylko dla Bakuganów Chaosu - Gdy bakugan, na którego karta została użyta, zginie, odradza się na "matczynej" karcie otwarcia, jednak z 50 pkt. zmniejszoną mocą. Dopiero przy drugim zabiciu go przeciwnik dostaje punkt.
OD RANGI GRACZA
Postaci - Zwiększa siłe bakugana 2x Mina - Niszczy oba bakugany(Specjalna) Karta poziom niżej - zmniejsza ta karta siłę wrogiego bakugana o 100. Karta Fuzja mocy - Zabiera przeciwnikowi 50 punktów co ture i daje je twojemu bakuganowi
|